About Me

Olen lähes neljäkymppinen, lähinnä korttiaskarteluun hurahtanut, naisihminen Etelä-Pohojanmaalta. Kortteilun aloitin syksyllä 2009 ja blogin aloitin tammikuussa 2010 - tämä harrastus on todella vienyt mennessään! Joskus myös ompelen ja korujakin olen tehnyt. Suunnitelmissa on jo pitkään ollut Art Journalin aloittaminen sekä Mixed Median käyttäminen korteissa ja canvaksilla. Joskus myös kudon ja virkkaan, ainakin aloitettuja töitä ja lankavarastoa on kertynyt melkoisesti. Yritän myös lisätä yhteisöllisyyttä ja sosiaalisuutta Seinäjoen lähiympäristön askartelijoiden keskuudessa Anonyymit askartelijt -blogin ja facebook-ryhmän kautta - tervetuloa mukaan!

torstai 18. helmikuuta 2010

Ennen kuin jatkan bloggailua...

...on syytä jo tässä vaiheessa kiittää innoituksessa Miiaa (http://miijja.blogspot.com/), jonka blogia olen innokkaasti seurannut ja hakenut ideoita ja oppia aloittaessani tätä korttiharrastusta. Hyviä neuvoja olen saanut myös Paperinauhan Heliltä (http://www.paperinauha.fi/) ja askarteluliike Puoti-Pikestä Päiviltä, joissa olen vieraillutkin lähes viikoittain, ovathan molemmat kävelymatkan päässä kotoa ;) Arvatkaa vaan olenko koskaan lähtenyt liikkeistä tyhjin käsin???

Korttiaskarteluni lähti liikkeelle viime keväänä, kun kesän häihimme piti saada ensin kutsukortit, sitten ohjelmat ja ruokalistat ja lopuksi vielä kiitoskortit. Komian pohjalaasethan niistä tuli ja ainakin omaan mieleen olivat... (Paperi oli enemmän viininpunaista, kuin miltä kuvassa näyttää.)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti